Vintageinharmony

Vintageinharmony

Etichete

Etichete

Etichete

Etichete

Anunț!

În fiecare duminică, începând cu orele 20:30, vă aștept cu noi postări! Cu gânduri bune, S.

luni, 5 noiembrie 2012

EXPEDIATE-Bluză nude din dantelă și broderie, cu nasuri perlă-VILA, fustă nude/ lurex auriu cu aplicații aurii-BST MILANO













Le-am cunoscut separat, dar , de cum le-am văzut, am simțit că trebuie să se întâlnească...o poveste delicată, spusă cu buze proaspete , ascultând cum o ploaie măruntă inundă gândul și-l împrospătează..în culori de un rafinament incontestabil, nude cu auriu...
(Le dedic tuturor doamnelor care adoră acest stil și cărora le mulțumesc pentru că, de fiecare dată când îmi scriu îmi  umplu sufletul de bucurie ... pentru că nu am uitat să trăim și să iubim , curat și să ne purtăm feminitatea ca pe-un har nu ca pe-un trofeu )

Deci,

Bluzița din dantelă nude, extrem de feminină și frumoasă așa cum arată și fotografiile, se încheie cu nasturi perlă

Brand:VILA

Stare: nouă, f.e

Dimensiuni:

umeri:40

bust:49-50 *2 (datorită croiului merge si mai mult)

lungime:66 cm

Fustița are un croi foarte interesant, este dintr-un voal fin , nude combinat foarte inspirat cu  jerse auriu, cu aplicații migăloase de paiete pătrate, aurii

Este petrecută și se încheie cu un cordonaș

Stare: nouă, f.e
Ambele sunt mărime L, dar merg cu siguranță (și) la M

N.B.Achiziționate împreună (așa ar merita) beneficiază de un discount de 12 %

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu